Saturday, August 16, 2014

Saya mahu duit raya daripada sekilass.com


banner_rayo
KLIK BANNER UTK JOIN




                                                                        Gambar Raya

Sebab saya mahu duit raya daripada sekilass.com kerana saya ingin membeli Oxy 10 dan B’Vite.
  


Oxy 10

 
B’Vite

Memandangkan saya mempunyai kulit bermasalah, dengan duit hadiah tersebut akan saya gunakan untuk menambah kos membeli produk anti-jerawat. Masalah jerawat yang kian meruncing. Segan bila ada yang sering pandang sampai 3-4 kali. Lebih-lebih lagi bila time period melanda, dah macam jalan berbatu. Bertompok-tompok jadinya.


Harap-harap selepas memiliki produk anti-jerawat tersebut, dapat la membantu mengatasi masalah jerawat saya. Tengok kat internet ramai yang bagi testimoni produk B’Vite dan Oxy 10 ni ok. Nak jugak cuba kan. Kot-kot berkesan. Mudah-mudahan..

No comments: