Thursday, August 28, 2014

Give Away Contest by Izzlegacy Boutique - Part 2!!

JOIN? KLIK BANNER


Produk yang ingin saya beli di butik Izzlegacy & IzwanIzzati Collections ialah:

 1. Nak beli kain sulam Melati Satin Pelangi berkod SMSP08
Serius, kain sulam melati satin pelangi ni sangat cantik! Disertai dengan 3 warna yang menonjolkan keceriaan kain. Kehadiran sulaman melati menambahkan lagi tarikan corak kain. Best kalau dipakai untuk Raya tahun depan. Kain yang sangat cantik!

2. Nak beli tudung sulam bawal beautiful rose 05
Dah alang-alang berminat pada kain sulam pelangi macam kat atas tu, haa dipadankan pula dengan tudung bersulam bawal rose warna hitam ni. Match sangat! Suka pada sulaman rose timbul kat tudung bawal ni.

3. Nak beli kebaya nyonya coklat berkod KNM09
Berlatarkan kain coklat dengan sulaman bunga oren, menimbulkan kontra dan tampak menawan dari jauh. Bunga oren seakan-akan hidup. Memang cantik! Tambahan lagi, sulamannya nampak kemas, halus dan cantik.

4. Nak beli kerongsang kebaya 3 berangkai type A
Nak jugak bergaya dengan kerongsang kebaya. Biar cantik, berbling-bling dari jauh. Menyerlahkan lagi gaya saya ketika menggayakan kebaya nyonya nanti. Design cantik, aksesori tambahan dalam berfesyen dengan kebaya nyonya di hari raya, ke majlis kenduri, menghadiri dinner dan apa-apa event.

5. Nak beli dress cotton hitam pink – 3039
Wah! Suka tengok dress cotton ni. Ada corak bunga-bunga halus. Kain cotton memang selesa dipakai sebab ianya menyerap peluh dengan mudah. Boleh saya gunakan untuk jalan-jalan di hujung minggu, pergi shopping, pergi bersantai di tepi pantai. So nice!

6. Nak beli Skirt Labuh FE9715 – Ungu
Saya penggemar skirt kat rumah. Seronoknya kalau dapat memiliki skirt ni. Warna ungu merupakan warna kegemaran saya. Malah harganya sangat berpatutan.

7. Nak beli blouse ungu 1414
Blouse ungu ni menarik perhatian saya. Cantik! Malah bunganya juga menjalar ke atas, menyerlahkan lagi kerampingan dan ketinggian bila saya memakainya nanti.


Semua barangan dijual kat butik Izzlegacy cantik-cantik belaka. Malah macam saya yang begitu jauh dari lokasi butik Izzlegacy, boleh menempah produk hanya melalui pembelian online. Mudah! Mudah! Tapi nak beli kena kumpul duit dahulu. Haa..apa kata kengkawan kat luar sana, rasa nak shopping dengan cara mudah, nak beli belah, jom bershopping sakan di butik Izzlegacy. Layari: http://www.izzlegacy.com dan IzwanIzzati Collections.

Tag blogger bertuah:

4 comments:

Anak IbuAyah said...

thanks tag kite, hehe

Teja Evalea said...

Waaa... haha thanks tag, ada masa nnt kita join ^^V

Cik Rose said...

moga berjaya

Unknown said...

singgah dari segmen yang sama

http://eurukaseven.blogspot.com/2014/09/give-away-contest-by-izzlegacy-boutique.html